L’Institut Antoni Ballester participa en una acció de neteja a la zona de la cova del Patou

El passat 18 de març, els alumnes de 1r d’ESO, en el marc del treball per àmbits que es desenvolupa en aquest nivell, van dur a terme una recollida de residus a la zona de la cova del Patou, al peu de l’ermita de la Mare de Déu de la Roca, en col·laboració amb la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Mont-roig.

Tot i que la zona delimitada estava aparentment neta, es van recollir 655 g de matèria orgànica, 1.305 g de vidre, 2.305 g de paper, 4.595 g de plàstic i 6.413 g de rebuig.

Amb aquesta acció es vol conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment a l’entorn natural.

Per altra banda, abans de la recollida es va aprofitar l’oportunitat per organitzar un concurs d’esmorzars saludables en grup. L’alumnat va preparar esmorzars molt ben treballats cosa que va dificultar la tasca del jurat a l’hora d’escollir els guanyadors. Els premis es van atorgar a les següents categories: preparació en grup, preparació original i preparació artesanal. Cada grup guanyador va rebre un diploma dissenyat per l’alumne Nei Font, a qui agraïm la seva col·laboració.