Inici del programa “Padrins i fillols”

Aquest curs hem iniciat un nou projecte al nostre institut: el projecte de “Padrins i fillols”.

Aquesta nova iniciativa pretén fomentar la cohesió entre tot l’alumnat del centre i vetllar perquè tot l’alumnat de 1r d’ESO encara se senti més acollit al centre.
Cada alumne de 1r d’ESO té un alumne “padrí”, un alumne més gran que, de manera voluntària, l’apadrina i li farà de referència per a qualsevol dubte que pugui tenir, especialment aquestes primeres setmanes de curs.
Cal agrair molt especialment la involucració desinteressada de tots els padrins i padrines, que són alumnes de 3r, 4t i 1r BAT que s’han ofert per vetllar per als que els de 1r se sentin, encara una mica més, com a casa.
Darrere dels padrins, també hi ha uns professors de referència. Així, entre tots, procurarem que tots tinguem un molt bon curs.