Xerrada compositor Ramon Humet

dsc_0955 dsc_0959 dsc_0966El compositor Ramon Humet ha vingut al centre a fer una xerrada sobre el seu ofici  a l’alumnat de l’optativa de música de 4t d’ESO.
Ha estat una xerrada en què el compositor ha parlat de la seva obra, del perquè de la seva tècnica compositiva, ens ha contextualitzat algunes de les seves peces i ens ha regalat els sons del shakuhachi, un instrument japonès del qual ell n’és intèrpret.
La sessió ha finalitzat amb la interpretació, per part dels alumnes i del mateix compositor, d’uns paisatges sonors creats in situ amb bols tibetans i el meravellós so del shakuhachi.
Un cop més, gràcies Ramon per la teva presència i les teves paraules. Sempre ens fan pensar a grans i petits!