Dibuixos 360º

Sembla que la realitat virtual cada cop entra amb més força al Antoni Ballester.

A visual i plàstica el fet de poder crear material i veure o entrar dins la nostra pròpia obra ha permès motivar els alumnes i de pas fer aquest tastet de realitat virtual.

La creativitat dels alumnes ens ha donat obres espectaculars.

A partir d’una plantilla equirectangular es dibuixa tenint en compte les línies de perspectiva. El dibuix es passa a .jpg en proporció 2:1 i l’app street view ho converteix en 360draw. Podem descarregar l’arxiu o veure-ho des de l’aplicació amb les ulleres de realitat virtual.