Club de lectura

Durant el curs 2015-2016 hem continuat amb l’activitat del Club de Lectura, una activitat que, de manera voluntària, realitzen alguns alumnes de l’ESO i que fa tres anys que ja fem al nostre centre.

El centre té dos clubs de lectura. Un per a l’alumnat de primer cicle d’ESO i un altre per a segon cicle d’ESO.

Cadascun dels clubs de lectura es reuneix tres cops per trimestre i es comenten els aspectes que criden més l’atenció dels llibres que es llegeixen.

Aquest curs hem llegit els següents títols:

Llibres per a 1r i 2n d’ESO:

Càsting, de Jordi Sierra i Fabra

Quan no te’n vas, de Pau Joan Hernández

Maneres de viure per sempre, de Sally Nichols

Llibres per a 3r i 4t d’ESO:

El príncep de la boira, de Carlos Ruiz Zafón

Kenitra, de Maria Mercè Roca

El mur, de William Sutcliffe
Com a fet excepcional, destacarem la visita de l’escriptora Maria Mercè Roca, que va parlar-nos sobre el seu llibre Kenitra. Va ser una experiència fantàstica!!!