FIRA CAMINS D’FP

Els dies 5 i 6 d’abril de 2017, l’equip de professorat i l’alumnat del CFGS d’ASCT, vam participar, molt activament per cert, en la tercera edició de la fira  “Camins d’FP” a Reus.

I objectiu aconseguit! Ara sí que ens hem fet visibles per a la comunitat educativa!

Vam rebre visites constants d’altres companys, d’estudiants de diferents etapes educatives, d’inspectors i, fins i tot, de la Sra. Delegada Territorial amb qui ens vam fer una foto!. I molta, moltíssima gent que s’interessava pel nostre cicle formatiu.

És clar que el nostre alumnat hi va tenir molt a veure: van programar i organitzar la participació en la Fira, i van oferir als visitants tot un seguit d’activitats que permetien mostrar petites coses de les que aprenen a fer al cicle alhora que els feien participar de manera activa i lúdica. Propostes com una tirada de bitlles catalanes, l’arbre dels desitjos, un photocall, el taller de minidolços… Sense descuidar l’atenció al públic que s’atansava per demanar informació sobre el cicle.

I també ens van entrevistar del Diari de Tarragona, on va aparèixer, al cap d’uns dies, un article a tota pàgina!. El podeu trobar aquí:

Aquí en teniu un tastet!Captura de pantalla 2017-05-04 a les 18.42.30