Xerrada sobre sensibilització del bullying a càrrec de Lolita Bosch

Avui dimecres dia 9 d’octubre l’escriptora Lolita Bosch ha inaugurat el projecte d’#aquiproubullying al nostre centre amb una magnífica xerrada al local K1.

Hi ha assistit tot l’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r i 2n de BAT i 1r i 2n d’SMX i la majoria del professorat del centre.

L’escriptora Lolita Bosch va escriure el llibre La ràbia, on ella explica la seva experiència com a víctima del bullying. Ha estat una estona molt enriquidora i on molts alumnes han explicat i preguntat sobre les seves pròpies experiències.

L’objectiu de la xerrada d’avui ha estat la sensibilització sobre la problemàtica de l’assetjament escolar.