Visita a Tarragona

El passat 9 d’abril, l’alumnat de les optatives de comunicació audiovisual de 1r de Batxillerat, i el d’Economia de 4t d’ESO i 1r Batxillerat va participar en la visita a CaixaForum, l’Agència tributària i el Port de Tarragona.

L’alumnat de comunicació audiovisual va visitar l’exposició interactiva “Homo ludens. Videojocs per a entendre el present”. Una exposició interactiva i col·lectiva en la qual conviuen videojocs i obres d’art per a oferir-nos, a partir d’una visió antropològica del joc, una nova perspectiva del concepte de gamer.

D’altra banda, l’alumnat d’Economia visitava l’Agència tributària. La visita va ser molt profitosa per a conèixer la importància dels impostos en la nostra societat, les diferents tasques que allí es desenvolupen en relació amb la recaptació d’impostos i el seu tractament; així com les diferents cerques d’informació que realitzen.

Finalment, la visita va acabar al Port de Tarragona. Al llarg d’aquesta visita l’alumnat va conèixer les diferents dades d’exportació i importació de mercaderies que es fan al port, i també les diferents destinacions. A més a més, ens mostraren l’evolució d’infraestructures que ha patit el port en els darrers anys. Per concloure la visita gaudírem d’una visita al port amb el vaixell. D’aquesta manera, l’alumnat va poder observar de primera mà els diferents molls del port, així com les diferents mercaderies.