Sortida de Biologia

Exposició “Miralls”

El passat dimarts 7 de febrer els alumnes de Biologia de 4t d’ESO i Batxillerat van realitzar una sortida a Tarragona.

L’objectiu principal era realitzar un taller sobre la vacuna del VIH amb personal de l’Irsicaixa i aplicar tècniques i metodologia usats en els laboratoris punters en aquest camp de la investigació.

Inici de la sessió pràctica d’investigació.

La sessió va ser molt profitosa i ben rebuda pels nostres alumnes que, a més, van  poder debatre amb les professionals que ens acompanyaven sobre els estudis posteriors i la seva experiència fent una bona sessió d’orientació.

Per complementar el matí també vam assistir a la visita guiada de l’exposició “miralls” al caixafòrum de Tarragona. Una visita molt aprofitada i participada  que ens va deixar ganes de tornar-hi.

En definitiva, va ser un dia profitós i el comportament i actitud va ser excel·lent en tot moment.

mde