L’exalumna Joana Espuny ha guanyat un premi de la Fundació Reddis. Enhorabona!

Com cada any, els alumnes del nostre institut, participen amb diversos premis de Treballs de Recerca, en aquest cas la nostra exalumna Joana Espuny de la Calle, ha guanyat un premi de la fundació Reddis pel seu Treball de Recerca de batxillerat del curs 2017-18 titulat “La ciència-ficció d’avui és la tecnologia del demà?”

Enhorabona per la tasca realitzada!

1. Rebeca Rodríguez

Enhorabona Joana!! Un gran treball, interessant, documentat i ple de passió per la ciència-ficció.
    Molt merescut aquest premi. Felicitats també al tutor del treball, Sergi Pitarch per la part que li toca.