Dubtes econòmics – Bitcoin

– Què són els Bitcoins profe?
Aquesta és la pregunta que es feien els nostres alumnes d’Economia de 1r de Batxillerat.
Hem aprofitat que en aquests moments estem estudiant els cicles econòmics per a parlar sobre l’alerta que s’ha disparat per una nova possible bombolla, en aquest cas d’aquesta moneda virtual ‘Bitcoin’, i ho hem pogut analitzar, després d’escoltar el professor Xavier Sala i Martín al Versió Rac1.
En la mateixa classe també hem buscat notícies als diaris digitals relacionats amb el ‘Bitcoin’ i l’especulació, amb la qual cosa després hem parlat de l’ètica en l’economia i la societat.
Mitjançant les inquietuds dels alumnes, han pogut assolir els coneixements teòrics amb diferents elements molt pràctics.
Aquí us deixem el podcast i alguna de les lectures de premsa.