Criteris avaluació confinament 1r Batxillerat

1r de BATXILLERAT

3r trimestre: del 14 d’abril al 19 de juny (excepte del 4 al 15 de maig)
Es continua treballant com fins ara.

Els professors posen tasques amb data d’entrega i responen dubtes seguint l’horari escolar.

Del 4 al 15 de maig
Alumnat amb 1r i/o 2n trimestre suspès Alumnat amb el 1r i 2n trimestre aprovat
Es recuperen els trimestres pendents.

Es demanen tasques específiques per recuperar i s’estableix amb els alumnes com es farà l’avaluació d’aquestes tasques.

A criteri del professor, es pot o no demanar alguna tasca complementària.

En cap cas es pot avançar matèria.

Avaluació:

L’última part del curs ha de servir per ajudar a millorar el desenvolupament de les competències i els resultats obtinguts en el procés d’avaluació de l’alumnat, tenint en compte una premissa bàsica: en cap cas podrà modificar de manera negativa l’avaluació dels aprenentatges assolits en el període de setembre de 2019 a març de 2020.

La nota final de curs, ha de sortir de la primera i segona avaluació i completar-la amb la tercera.

TdR

Cal que s’aprofiti aquest tercer trimestre i les vacances d’estiu per fer les tasques prèvies que requereix aquest treball.

Els tutors de treball de recerca hauran d’establir les tutories tal i com està marcat al calendari.