Viatge cultural a Madrid dels alumnes de 2n de batxillerat

Els dies 22, 23 i 24 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat  van viatjar a Madrid per realitzar tot un seguit de visites culturals relacionades amb les matèries que estan cursant. Aquest és el segon any que l’institut organitza aquesta sortida que permet conèixer directament alguns dels principals centres d’interès artístic, històric i literari de Madrid.
El primer dia vàrem realitzar una visita al Museo Reina Sofía, a la casa Museo Lope de Vega per la tarda i vàrem veure una fantàstica comèdia al Teatro Lara. L’endemà, després d’un divertidísima ruta històrica pel Madrid dels Borbons, vàrem fer una visita guiada al Museo del Prado. A la nit, amb una xocolata amb xurros a les mans, es va realitzar la ruta de l’obra de teatre “Luces de bohemia”.
L’endemà es va fer una visita al Senat: la part antiga i la nova de l’edifici. Destaca especialment la Biblioteca de la institució, molt interessant per la seva construcció i decoració alhora que pel seu fons bibliogràfic. Finalment, vàrem anar al Palacio Real.
Tot plegat fa que puguem dir que va ser un gran viatge que deixarà molt bon record entre tots els que hi vàrem anar, tant alumnat com professorat.

Mireu aquí una col·lecció de fotos del viatge