Borsa de treball

L’institut Sabadell disposa d’una borsa de treball interna per als seus alumnes i ex-alumnes d’informàtica, per facilitar el contacte entre empreses del sector i afavorir la inserció laboral.

Es tracta de fer intermediari entre les ofertes de treball de les empreses i els nostres alumnes o ex-alumnes de cicles formatius de SMX, ASIX i DAM.

La borsa està oberta durant tot l’any. Per accedir-hi, fes clic a aquest link

Si ets alumne o ex-alumne del centre i vols formar part de la borsa de treball de l’institut només has de posar-te en contacte amb el coordinador de FCT del centre.

Si ets una empresa que vols oferir una oferta de feina d’alguna de les titulacions d’informàtica al nostre institut o voleu col·laborar d’alguna manera, envieu un correu al nostre coordinador de FCT.

Nicolas Torrubiano
Coordinador de FTC