PREINSCRIPCIÓ ESO 2020-2021

(
MOLT IMPORTANT:  LLEGIU ATENTAMENT LES INSTRUCCIONS D’AQUESTA PÀGINA.

Per presentar la sol·licitud telemàticament entreu AQUÍ:
PRESENTACIÓ TELEMÀTICA DE LA PRESINCRIPCIÓ A L’ESO (Informeu-vos del procés i aneu a l’apartat “Sol·licitud de preinscripció”.

Un cop feta la presentació telemàtica heu d’enviar el justificant de la sol·licitud presentada telemàticament a l’email: a8044624@xtec.cat.

Més informació sobre la preinscripió PRESENCIAL i el procés de preinscripció:

Consulteu aquesta mateixa pàgina web.
-Telèfon: 93 723 39 05 (de 9:00 a 13:00 h).
-Email: preinscripcio@ies-sabadell.cat

INFORMACIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ A L’ESO 2020-2021

Aquest procés només afecta als nous alumnes de 1r d’ESO i als alumnes d’altres cursos d’ESO de fora de l’institut, que vulguin venir a estudiar a l’Institut Sabadell. Els alumnes del nostre institut que fan 1r, 2n i 3r d’ESO ja tenen plaça assegurada per al curs següent i els matriculem d’ofici i ara no han de fer cap tràmit.

Podeu consultar AQUÍ tota la informació oficial del Departament d’Educació sobre el procés de preinscripció (Documentació que cal presentar, punts, etc.). 

-Informació sobre l’ESO a l’institut Sabadell.
Projecte educatiu de l’Institut Sabadell.
Visiteu els espais del nostre centre i conegueu altres aspectes del funcionament de l’institut visitant el nostre web.

-Oferta places d’ESO per nivells a l’institut Sabadell (Codi: 08044624).


Com presentar la sol·licitud?

La preinscripció es pot fer de dues maneres:

  1. VIA TELEMÀTICA (opció PREFERIBLE  per evitar desplaçaments i gestions presencials): del 13 al 22 de maig, les 24 h, des del mòbil o l’ordinador, AQUÍ: PRESENTACIÓ TELEMÀTICA DE LA PREINSCRIPCIÓ A L’ESO.   Un cop presentada la sol·licitud telemàtica, se n’obté un justificant  que s’ha d’enviar per email a l’adreça: a8044624@xtec.cat adjuntant  la documentació que vulgueu afegir (escanejada o fotografiada). Un cop rebut el vostre correu us enviarem un email de confirmació de la recepció de la sol·licitud.
  1. VIA PRESENCIAL, A L’INSTITUT (només en el cas que no s’hagi pogut fer per via telemàtica): del 19 al 22 de maig, amb CITA PRÈVIA que es pot demanar de dues maneres:

Si s’elegeix fer la preinscripció presencialment a la secretaria de l’institut, caldrà tenir en compte les següents instruccions:

    • Cal demanar cita prèvia. Sense cita, no s’assegura l’atenció el mateix dia.
    • Convé portar emplenat el  Full de preinscripció que podeu trobar AQUÍ.
    • No han d’acudir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat al COVID 19 o persones en període de confinament o que presentin símptomes. En aquests casos poden autoritzar per escrit que una persona faci el tràmit.
    • El tràmit només el pot fer 1 persona, portant la sol·licitud ja emplenada i tota la documentació que calgui fotocopiar.
    • La persona que faci el tràmit hauria de venir preferentment amb mascareta i un bolígraf propi.
    • L‘atenció presencial amb cita prèvia finalitza el dia 22 de maig a les 13:00 h.

Quina documentació cal presentar?

La documentació identificativa que cal presentar tant per via telemàtica com per via presencial és la següent:

  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

Altres documents a enviar o presentar només si cal alegar-la en la preinscripció:

  • El títol de família nombrosa o monoparental vigent.
  • El certificat o la targeta acreditativa de la discapacitat de la persona que n’al·lega la condició, emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o organismes competents d’altres comunitats autònomes.
  • Acreditació de ser beneficiari o beneficiària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

Com fer el seguiment de les sol·licituds? 

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat  plaça de 1r d’ESO  en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020
-CADA SOL·LICITANT PODRÀ CONSULTAR L’ESTAT DE LA SEVA SOL·LICITUD AL WEB ESTUDIAR A CATALUNYA (“Consulta de resultats”).
-LES LLISTES AMB ELS SOL·LICITANTS BAREMATS O ADMESOS, EXCLOSOS O LLISTA D’ESPERA TAMBÉ S’ANIRAN PUBLICANT AL WEB DE L’INSTITUT. Les reclamacions a les llistes s’han de presentar per email a  a8044624@xtec.cat i rebreu un correu de confirmació com a justificant de la reclamació.


6 comentaris

  1. Suyay Carmona

    entonces los niños que ya estaban inscritos no tenemos que hacer nada. Mantienen la plaza, por ejemplo mi hija tendra que hacer cuarto de ESO. Para pagar matriculas y libros se nos enformara de la forma para hacerlo?

Respon a María Sierra Roman Raya Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>