INFORMACIONS DEL CURS 2019-2O

NOVETAT: Informació  AQUÍ sobre les beques municipals per llibres de text i material escolar per al curs 2020-21. Presentació de sol·licituds de l’1 al 19 de juny.

NOVETAT: Previsió d’activitats a l’institut al juny. Informacions sobre entrega de notes, proves extraordinàries, tutories, preparació PAU, tauletes en prèsctec, recollida de materials de les aules i les guixetes, etc. Gestió de les activitats presencials.

NOVETAT:  Si us plau, consulteu els resultats de la baremació a en aquest enllaç . Les llistes publicades avui pel Departament d’Educació contenien alguns errors, però ens comuniquen que la consulta directa al web que us indiquem funciona correctament. Publicarem les llistes baremades quan ens les enviïn correctes. En el cas de no estar d’acord amb la baremació, podeu presentar una reclamació via email a a8044624@xtec.cat>

PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (PFI)

ALUMNAT D’ESO i BATXILLERAT: AQUÍ TROBAREU LES TASQUES I ELS RECURSOS PER FER LES ACTIVITATS ESCOLARS DURANT EL PERÍODE DE TANCAMENT DEL CENTRE.

NOU: RECURSOS PER A LES FAMÍLIES. INFORMACIONS SOBRE EL COVID19

Fight-Covid-Jam

Des del dijous 16 i fins al diumenge 19 d’abril un equip dels nostres alumnes de Dam videojocs estan participant en la Fight Covid Jam . Aquí teniu el vídeo promocional.… Llegeix més»

Resistirem! Sortirem d’aquesta tots junts!

Un bona colla d’alumnes i ex-alumnes d’ESO i Bat, amb la direcció del professor Xavi Fernández, han fet dos vídeos-clips, també amb la participació d’algunes les famílies, a partir de la cançò “RESISTIRÉ” que s’ha convertit en una mena d’himne del confinament. El missatge final és: “Sortirem d’aquesta tots junts!”. Mireu els dos vídeos aquí…… Llegeix més»

Infolab col·labora amb els CFGS de DAM

El dimarts 18 de febrer, Víctor López, de l’empresa Infolab, va presentar-nos el seu producte a3ERP com a activitat del mòdul dedicat als sistemes de gestió empresarial que s’imparteix als grups de 2n de DAM i 2n de DAM-vi.… Llegeix més»

Cicles Formatius: Visita al Marenostrum 2020

Els nostres alumnes de 1r de Grau Mitjà SMX han visitat les instal·lacions del Marenostrum els dies 13 i 27 de febrer. Es tracta d’un conjunt de supercomputadors que encara avui es troba en procés de  millora contínua. De fet,aquesta ha estat la raó… Llegeix més»

Taller sobre les fake news a 1r Batxillerat

En el marc de l’assignatura de Filosofia, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha fet un taller per a la detecció de fake news a internet. El taller l’ha dirigit la periodista i professora a la UPF i la UAB Nereyda Carrillo i forma part del projecte d’educació mediàtica i de recerca “No te la cuelen”,que podeu seguir a Twitter: @quenotelacuelen… Llegeix més»

CODEJAM 2020

Aquest dimecres, 12 de febrer, vam celebrar la onzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell.… Llegeix més»

Xocolatada solidària. Mireu-ne les fotos

Divendres 14 de febrer, d’11 a 12, al centre i a la Plaça Benjamín Garcia, l’alumnat d’emprenedoria 4t d’ESO ha organitzat una xocolatada solidaria per col·laborar amb la recerca contra el càncer a l’Hospital de Sant Joan de Déu. Entreu a l’article per veure el vídeo promocional i veure les fotos de la xocolatada.… Llegeix més»

Cicles Formatius i Empresa: Ens visita Vueling

El divendres 31 de gener, al centre cívic de Can Rull, els nostres alumnes de Grau Superior  van poder connectar amb el món empresarial i laboral que els espera gràcies a una xerrada a càrrec de Miquel Andreu Segura, IT Operations Manager a l’empresa… Llegeix més»

El 5 de febrer, 55 donacions de sang!

Els alumnes de 3r ESO D han organitzat com a una activitat de Servei Comunitari, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits, una campanya de donació de sang oberta al barri. Podreu fer la vostra donació al gimnàs de l’institut, dimecres vinent, 5 de febrer, de 16 a 20 h. … Llegeix més»