2nASIX visita el CPD de la UPC

El passat dimecres 30 d’octubre els alumnes de 2n curs d’Administració de Sistemes Informàtics van visitar el Centre de Processament de Dades (CPD) de la Universitat Politècnica de Catalunya. … Llegeix més»

Codejam i Programame 2018/2019

Arriba el final de curs i a l’Institut Sabadell encara hem tingut empenta per organitzar la segona CodeJam del curs, per l’alumnat de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

DIAGRAMES DE BARRES A 2n D’ESO

El passat dijous dia 6 de juny, els alumnes de 2n ESO van participar en una activitat lúdic-matemàtica que consistia en la realització d’una gràfica de diagrames de barres, formada pels mateixos alumnes!!… Llegeix més»

FOTOFILOSOFIA 2019

Els dos grups de 1r de Batxillerat han treballat durant el curs en diferents temes de Fofilosofia: imatges que expressen reflexions filosòfiques. Aquí  poder veure les col·leccions de les fotos del curs.… Llegeix més»

Tallers Creu Roja

Els dies 5 i 26 d’abril l’alumnat dels cicles formatius d’Informàtica va realitzar els tallers de primers auxilis del programa de voluntariat de la Creu Roja.… Llegeix més»