Comença el projecte INCLUYE-INCLUDE (ERASMUS+KA1)

Les vacances s’acosten … És l’hora d’anar preparant el projecte INCLUYE-INCLUDE.

L’alumnat divers del nostre centre mereix l’oportunitat de créixer i formar-se en un context digital i internacional amb igualtat de possibilitats. Per a això serà necessari facilitar mobilitats a centres europeus de professors del… Llegeix més»

Guanyadors PROGRAMAME 2021!

El passat dimecres 21 d’abril, vam celebrar el nostre concurs intern de programació anual, CODEJAM, tot i la difícil situació en la qual estem aquest curs. Aquest concurs, a més de ser una experiència diferent i motivadora pels nostres alumnes interessats… Llegeix més»

Celebrem St Jordi’ 21

El divendres 23 d’abril vam poder celebrar St Jordi a l’Institut Sabadell.
L’alumnat de l’ESO i Batxillerat ha participat al concurs literari de microrrelats i de fotografia matemàtica. Els guanyadors han pogut recollir els premis als actes literaris de cada nivell, sempre separats en grups-bombolla respectant… Llegeix més»

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2021

Amb motiu de la Festa de Sant Jordi, el Departament de Matemàtiques torna a convocar el concurs de Fotografia Matemàtica per a l’alumnat, el professorat i el personal PAS.
Anima’t, només has de penjar la teva fotografia on es mostrin elements de caire matemàtic (semblances, paral·lelismes,… Llegeix més»

HPCodewars a Grau Mitjà

El dissabte 6 de març s’ha celebrat la HP CodeWars Spain Virtual Edition 2021 amb la participació de 6 alumnes de 2n SMX dividits en dos grups: Izan Mata, Noah Ramos, Pol Egea, Carlos Alises, David Aperador i Salvador Cieza, sota la tutela del professor… Llegeix més»

INICI DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: 21 DE SETEMBRE

Aquest dilluns 21 de setembre començarem les classes dels nostres Cicles Formatius de Grau Superior (ASIX, DAM, DAM videojocs).
Per motius de salut, aquest curs no podrem realitzar la presentació de manera unificada per tots els nostres alumnes i s’haurà de realitzar de manera esglaonada. Seran… Llegeix més»

COMENCEM BATXILLERAT, 14 de setembre

Aquest dilluns 14 de setembre començarem les classes de Batxillerat.

• Per tal de respectar les instruccions sanitàries COVID-19, les entrades de la presentació de classes del dia 14 seran esglaonades i hauran de portar el material següent:
    • Mascareta posada i dues de recanvi (obligatori)
    • Un pot petit de… Llegeix més»