INFORMACIONS GENERALS

-IMPORTANT: Previsió d’activitats a l’institut al juny. Informacions sobre entrega de notes, proves extraordinàries, tutories, preparació PAU, tauletes en prèsctec, recollida de materialsde les aules i les guixetes, etc. Gestió de les activitats presencials.

INFORMACIONS DEL CURS 2020-21

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ ESO

-Publicació del llistat d’alumnat de 1r d’ESO assignat al nostre Institut

DOCUMENTACIÓ per la matrícula de 1r ESO.

Llista d’espera d’alumnat de 1r d’ESO.

-Llista de vacants ESO al municipi que han quedat després de les assignacions de les sol·licituds de preinscripció.

– informació per presentar reclamació contra la plaça assignada per la comissió, els propers dies 8, 9 i 10 de juliol de forma telemàtica.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat  plaça de 1r d’ESO  en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020
Matriculació presencial de 1r ESO: del 13 a 17 de juliol, de 9 a 13 h. És obligatori demanar cita prèvia aquí.
-Confirmació de plaça per a l’alumnat que ja estudia al nostre institut que cursarà 2n, 3r i 4t d’ESO el curs vinent. Empleneu el formulari AQUÍ.

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ BATXILLERAT

Publicació de la llista baremada definitiva dels sol·licitants de plaça de Batxillerat a 26/06/2020.
-Matriculació presencial de 1r batxillerat (alumnes de 4t d’ESO del centre): de l’1 al 3 de juliol. És obligatori demanar cita prèvia aquí.
-Confirmació de plaça de l’alumnat que ha estudiat 1r de Bat al nostre centre i  que farà 2n de Bat el curs vinent. Empleneu el formulari aquí.
-Matriculació presencial de batxillerat (alumnes externs): del 8 al 14 de juliol, de 9 a 13h. És obligatori demanar cita prèvia aquí.

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ CF / Recollida de documentació de final de CF

-Recollida de documentació final de CF i presentació del resguard de pagament del títol. Tràmit presencial del 22 de juny al 12 de juliol, de 9 a 13 h. És obligatori demanar cita prèvia aquí.
-Matriculació de l’1 al 7 de setembre, de 9-13:00h .  És obligatori demanar cita prèvia aquí.

CADA SOL·LICITANT POT CONSULTAR SEMPRE L’ESTAT DE LA SEVA SOL·LICITUD AL WEB ESTUDIAR A CATALUNYA (a “Consulta de resultats” de cada tipus d’ensenyament).

Emprenedoria solidària

Ja ha arribat el moment de tancar el curs 2019-2020, que de ben segur tots recordarem com el curs del Covid-19. Els alumnes de  4rt ESO que han gestionat la cantina del nostre institut a través de l’assignatura d’emprenedoria, han volgut posar fi al  seu… Llegeix més»

Fight-Covid-Jam

Des del dijous 16 i fins al diumenge 19 d’abril un equip dels nostres alumnes de Dam videojocs estan participant en la Fight Covid Jam . Aquí teniu el vídeo promocional.… Llegeix més»

Resistirem! Sortirem d’aquesta tots junts!

Un bona colla d’alumnes i ex-alumnes d’ESO i Bat, amb la direcció del professor Xavi Fernández, han fet dos vídeos-clips, també amb la participació d’algunes les famílies, a partir de la cançò “RESISTIRÉ” que s’ha convertit en una mena d’himne del confinament. El missatge final és: “Sortirem d’aquesta tots junts!”. Mireu els dos vídeos aquí…… Llegeix més»

Infolab col·labora amb els CFGS de DAM

El dimarts 18 de febrer, Víctor López, de l’empresa Infolab, va presentar-nos el seu producte a3ERP com a activitat del mòdul dedicat als sistemes de gestió empresarial que s’imparteix als grups de 2n de DAM i 2n de DAM-vi.… Llegeix més»

Cicles Formatius: Visita al Marenostrum 2020