Preinscripció curs 2019-20 i Jornades de Portes Obertes

Informació sobre la preinscripció i matriculació de:  l’ESO, Batxillerat, CF Grau Mitjà i CF Grau Superior.

Jornades de portes obertes. Curs 2019-20
  • ESO: 13 de març, a les 17:30 h.
  • Batxillerat: 24 d’abril a les 18 h.
  • CF de grau mitjà:  SMX: Sistemes microinformàtics i xarxes (amb Introducció a la programació): 7 de maig, a les 19:30 h
  • CF de grau superior: ASIX: Administració de sistemes informàtics, DAM: Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, i DAMvi: DAM amb perfil professional de Vídeojocs i oci digital: 9 de maig, a les 19:30 h.

INSCRIPCIÓ A LA FESTA DEL 30 ANIVERSARI DE L’INSTITUT SABADELL. 6 DE JUNY DE 2019:  Pots fer-la aquí.

2n de Batxillerat a Madrid

Del 2 al 4 de març els alumnes de 2n de Batxillerat vàrem fer un curt,  intens, interessant i profitós viatge cultural a Madrid per treballar continguts de la matèria comuna de Llengua i Literatura castellana, d’Història i d’Història de l’Art. … Llegeix més»

Campions al Programa-Me 2019 !!

El nostre equip de programadors format pel Joshua Barnes, l’Adrià Bravo i la Marina Díaz, tots tres alumnes de 2n de DAM, es va proclamar campió de la fase catalana del concurs de programació “Programa-Me” que es va celebrar a l’Institut Nicolau Copèrnic de Terrassa el passat dijous dia 14 de març.… Llegeix més»

Sortida al CPD de la UPC

Els nostres alumnes de segon de Grau Mitjà, dins del Mòdul Professional de Seguretat Informàtica, han realitzat una visita al Centre de Processament de Dades de la Universitat Politècnica de Catalunya. Allà han pogut avaluar “in situ” les infraestructures necessàries que es requereixen per garantir… Llegeix més»

Codejam 2019

El passat dimecres, 13 de febrer, vam celebrar una nova edició de la CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

Hem celebrat el DENIP

El 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la PAU amb diferents tallers i activitats relacionades amb els valors de la pau, el respecte, la no violència i la convivència en la diversitat. Com a cloenda, tot l’alumnat d’ESO va formar l’emblema de la pau al pati de l’institut.
Mireu el vídeo-resum de la jornada-… Llegeix més»

Festa de Nadal 2018

El dia 21 de desembre, darrer dia del trimestre, vàrem celebrar a l’institut la Festa de Nadal, amb tallers, teatre i interpretacions musicals.
Mireu una col·lecció de fotos de la jornada.… Llegeix més»

El passat divendres dia 30 de novembre els grups de 1r d’ASIX i DAM i 2n d’ASIX van assistir al 4t congrès de ciberseguretat de la UOC. Em aquesta ocasió el tema central va ser la seguretat en mòbils.
Pots veure aquí un vídeo resum.
Durant… Llegeix més»