Beques per estudis post-obligatoris (Batxillerat i C F). Convocatòria oberta fins al dia 1/10/2018. Entreu aquí…

Representació final de teatre emocional.

Aquí podeu visualitzar el tràiler que han realitzat, els alumnes de primer, segon i tercer del I’Institut Sabadell, per a promocionar l’obra de teatre de final de curs de l’activitat extraescolar de Teatre emocional, organitzada per l’AMPA.… Llegeix més»

Codejam 2018

El passat dimecres, 23 de Maig, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018