Preinscripció curs 2019-20 i Jornades de Portes Obertes

Informació sobre la preinscripció i matriculació de:  l’ESO, Batxillerat, CF Grau Mitjà i CF Grau Superior.
L’Acte públic dAssignació de Vacants de Grau Superior es realitzarà el dia 24 de juliol a les 10:00
L’Acte públic d‘Assignació de Vacants de Grau Mitjà s’ha realitzat el dia 17 de juliol a les 10:00. No queden places disponbiles de GM.

L’institut tancarà per vacances del 25 de juliol a l’1 de setembre, ambdòs inclosos. La secretaria del centre tanca el 24/7 a les 13 h.

INFORMACIONS DEL CURS 2019-2O
Llibres de text d’ESO i Batxillerat del curs 2019-20. Llistats i instruccions per adquirir-los.
Tasques escolars d’estiu, 2019 (ESO – 1r Bat)

Codejam i Programame 2018/2019

Arriba el final de curs i a l’Institut Sabadell encara hem tingut empenta per organitzar la segona CodeJam del curs, per l’alumnat de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

DIAGRAMES DE BARRES A 2n D’ESO