Estrenem Revista digital

Visiteu la nova revista digital de l’alumnat de l’Institut Sabadell. Hi trobareu informacions d’actualitat, entrevistes i articles de l’alumnat. Està oberta a la participació de tota la comunitat educativa.… Llegeix més»

Cicles Formatius al NiceONE Barcelona

El passat dijous 28 de Novembre els nostres alumnes van visitar la Fira de Barcelona a l’Hospitalet amb motiu del NICEONE BARCELONA GAMING & DIGITAL EXPERIENCES FESTIVAL.
A la visita van assistir els nostres alumnes de primer de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)… Llegeix més»

Modern web event – 2n DAM

El passat 13 de novembre els alumnes de 2n de DAM van assistir al Modern web event que, organitzat per la UOC, es va celebrar al Movistar Center de Barcelona.… Llegeix més»

Cicles Formatius: Xerrades a la 24ª Setmana de la Ciència