Setmana de la ciència a la FP

Al nostre centre, els Cicles Formatius celebrem la Setmana de la Ciència oferint als nostres alumnes xerrades tècniques relacionades directament amb les novetats tecnològiques que podem trobar a diferents empreses del sector de la informàtica i les comunicacions.… Llegeix més»

Jornades de formació ERASMUS

Un grup de professorat portuguès, austríac, eslovac i català es reuneix els dies 25 a 27 d’octubre al nostre institut en unes jornades de formació i d’organització del projecte Erasmus “Dietes sostenibles”.
Llegeix més»

Representació final de teatre emocional.

Aquí podeu visualitzar el tràiler que han realitzat, els alumnes de primer, segon i tercer del I’Institut Sabadell, per a promocionar l’obra de teatre de final de curs de l’activitat extraescolar de Teatre emocional, organitzada per l’AMPA.… Llegeix més»