INFORMACIONS DEL CURS 2019-2O

• Secretaria: Horari d’atenció al públic:  9 a 13 h, de dilluns a divendres,  i de l’1 de setembre al 31 de maig: dimarts i dijous de 15 a 17 h. La consergeria roman oberta de les 7:45 a les 21:00 h.

JORNADES DE PORTES OBERTES 2020

ENS TROBAREU A LA FIRA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DE SABADELL, DEL 26 AL 29 DE FEBRER (Fira de Sabadell-Gran Via).

Previsió del calendari de preinscripció i matriculació del curs 2020-21 (Departament d’Educació)

UBI SUNT

A l’optativa de Música de 3r d’ESO hem realitzat un muntatge audiovisual. Hem combinat la música, el text i la imatge a partir de tres elements: la composició musical amb els programes MuseScore i Audacity, el tòpic literari UBI SUNT (on són?, en llatí, que… Llegeix més»

La Festa de Santa Cecília a l’INSTITUT SABADELL

Amb motiu de la celebració de Santa Cecília, patrona de la música, l’alumnat de primer d’ESO ha interpretat la cançó THANK YOU FOR THE MUSICA del cèlebre grup suec ABBA. Aquí podeu veure i escoltar un muntatge audiovisual d’aquesta actuació.

Festa de Nadal 2019

Hem celebrat la festa de Nadal, el darrer dia del trimestre, amb actuacions musicals, tallers, teatre, mercat de productes casolans organitzat pels alumnes de 4t d’ESO, sortides, etc.  … Llegeix més»

Dia de la ciència 2019

Avui,13 de desembre, hem celebrat el Dia de la Ciència i la Tecnologia a l’ESO i el Batxillerat. Organitzats per nivells, l’alumnat ha preparat experiments i els ha mostrat als seus companys. … Llegeix més»

Preparant les Catskills 2020

CatSkills és una competició tecnològica, similar a unes Olimpíades, que té continuïtat en el cas de guanyar, a escala Nacional i Internacional. Per poder afrontar aquesta competició els alumnes han de disposar d’una gran concentració, habilitats tècniques, iniciativa, inventiva i capacitat d’enfrontar-se a problemes nous.
Els… Llegeix més»

Estrenem Revista digital

Visiteu la nova revista digital de l’alumnat de l’Institut Sabadell. Hi trobareu informacions d’actualitat, entrevistes i articles de l’alumnat. Està oberta a la participació de tota la comunitat educativa.… Llegeix més»

Cicles Formatius al NiceONE Barcelona

El passat dijous 28 de Novembre els nostres alumnes van visitar la Fira de Barcelona a l’Hospitalet amb motiu del NICEONE BARCELONA GAMING & DIGITAL EXPERIENCES FESTIVAL.
A la visita van assistir els nostres alumnes de primer de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX)… Llegeix més»

Modern web event – 2n DAM

El passat 13 de novembre els alumnes de 2n de DAM van assistir al Modern web event que, organitzat per la UOC, es va celebrar al Movistar Center de Barcelona.… Llegeix més»

Cicles Formatius: Xerrades a la 24ª Setmana de la Ciència