INFORMACIONS DEL CURS 2019-2O

JORNADES DE PORTES OBERTES 2020

Previsió del calendari de preinscripció i matriculació del curs 2020-21 (Departament d’Educació)

CODEJAM 2020

Aquest dimecres, 12 de febrer, vam celebrar la onzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes… Llegeix més»

Divendres 14, Xocolatada solidària

Divendres 14 de febrer, d’11 a 12, al centre i a la Plaça Benjamín Garcia, l’alumnat d’emprenedoria 4t d’ESO organitza una xocolatada solidaria per col·laborar amb la recerca contra el càncer a l’Hospital de Sant Joan de Déu. Entreu a l’article per veure el vídeo… Llegeix més»

Cicles Formatius i Empresa: Ens visita Vueling

El divendres 31 de gener, al centre cívic de Can Rull, els nostres alumnes de Grau Superior  van poder connectar amb el món empresarial i laboral que els espera gràcies a una xerrada a càrrec de Miquel Andreu Segura, IT Operations Manager a l’empresa… Llegeix més»

El 5 de febrer, 55 donacions de sang!

Els alumnes de 3r ESO D han organitzat com a una activitat de Servei Comunitari, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits, una campanya de donació de sang oberta al barri. Podreu fer la vostra donació al gimnàs de l’institut, dimecres vinent, 5 de febrer, de 16 a 20 h. … Llegeix més»

ERASMUS SUSDI: Finalitza l’encontre a l’Institut Sabadell

Divendres 31 va finalitzar la setmana d’activitats de ll’equip ERASMUS SUSDI, amb alumnat i professorat de Portugal, Àustria, Eslocaquia i de l’Institut Sabadell. Han fet activitats al centre sobre alimentació saludable i sostenible i han visitat Sabadell, Barcelona (Gaudí, Sagrada Família, etc), la Fundació Alicia… Llegeix més»

DENIP 2020. Bombardeig de poemes

El 29 de gener, en l’aniversari de la mort de Gandhi, els alumnes d’ESO han fet activitats relacionades amb el Dia escolar de la No Violència i la Pau. Han parlat de Gandhi a les aules, han reflexionat sobre el lema Fem les paus (la… Llegeix més»

Dietes sostenibles. Vídeos d’anglès

Des de l’assignatura d’anglès, els alumnes de 4t han fet uns videos promocionant diferents productes que ens ajuden a tenir un estil de vida més sostenible. Aquests vídeos estan estretament lligats al projecte ERASMUS que es porta a terme en el nostre centre sobre SUSTAINABLE DIETS.… Llegeix més»

Tallers INCIBE de Ciberseguretat a Cicles Formatius

La ciberseguretat és actualment un dels camps professionals amb més futur dins del món d’Administració de Sistemes informàtics. Al nostre centre, a més de la formació acadèmica que ja realitzem, cerquem tots els recursos disponibles per millorar la qualificació professional dels nostres estudiants.… Llegeix més»

UBI SUNT

A l’optativa de Música de 3r d’ESO hem realitzat un muntatge audiovisual. Hem combinat la música, el text i la imatge a partir de tres elements: la composició musical amb els programes MuseScore i Audacity, el tòpic literari UBI SUNT (on són?, en llatí, que… Llegeix més»

Festa de Nadal 2019

Hem celebrat la festa de Nadal, el darrer dia del trimestre, amb actuacions musicals, tallers, teatre, mercat de productes casolans organitzat pels alumnes de 4t d’ESO, sortides, etc.  … Llegeix més»

Dia de la ciència 2019

Avui,13 de desembre, hem celebrat el Dia de la Ciència i la Tecnologia a l’ESO i el Batxillerat. Organitzats per nivells, l’alumnat ha preparat experiments i els ha mostrat als seus companys. … Llegeix més»

Preparant les Catskills 2020

CatSkills és una competició tecnològica, similar a unes Olimpíades, que té continuïtat en el cas de guanyar, a escala Nacional i Internacional. Per poder afrontar aquesta competició els alumnes han de disposar d’una gran concentració, habilitats tècniques, iniciativa, inventiva i capacitat d’enfrontar-se a problemes nous.
Els… Llegeix més»

Estrenem Revista digital

Visiteu la nova revista digital de l’alumnat de l’Institut Sabadell. Hi trobareu informacions d’actualitat, entrevistes i articles de l’alumnat. Està oberta a la participació de tota la comunitat educativa.… Llegeix més»