INFORMACIONS GENERALS

INICI DE CURS

Les classes seran totes presencials, tant a l’ESO, com al batxillerat i als Cicles Formatius. Anirem actualitzant aquesta informació. Estigueu alerta al web.
Altres INFORMACIONS DEL CURS 2020-21: Beques, llibres de text, deures d’estiu…

INICI DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: 21 DE SETEMBRE

Aquest dilluns 21 de setembre començarem les classes dels nostres Cicles Formatius de Grau Superior (ASIX, DAM, DAM videojocs).

COMENCEM BATXILLERAT, 14 de setembre

Aquest dilluns 14 de setembre començarem les classes de Batxillerat.

• Per tal de respectar les instruccions sanitàries COVID-19, les entrades de la presentació de classes del dia 14 seran esglaonades i hauran de portar el material següent:
    • Mascareta posada i dues de recanvi (obligatori)
    • Un pot petit de… Llegeix més»

INICI DE CLASSES ESO, 14 de setembre

Aquest dilluns 14 de setembre començarem les classes de l’ESO.

• Mascareta posada i dues de recanvi (obligatori)
    • Un pot… Llegeix més»

COMENCEM ELS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ 14 DE SETEMBRE

Aquest dilluns 14 de setembre començarem les classes dels nostres Cicles Formatius de Grau Mitjà (SMX).
Per motius de salut, aquest curs no podrem realitzar la presentació de manera unificada per tots els nostres alumnes i s’haurà de realitzar de manera esglaonada. Seran els tutors i… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ-MATRICULACIÓ PER CICLES FORMATIUS

Matrícules de Continuïtat de Cicles Formatius
Aquells alumnes que ja pertanyeu al centre (repetidors, o promoció de 2n curs) heu de fer servir la matrícula telemàtica. El procediment el podreu trobar al següent document: clica aquí.
Nous Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà – SMX

• Llegeix més»

Emprenedoria solidària

Ja ha arribat el moment de tancar el curs 2019-2020, que de ben segur tots recordarem com el curs del Covid-19. Els alumnes de  4rt ESO que han gestionat la cantina del nostre institut a través de l’assignatura d’emprenedoria, han volgut posar fi al  seu… Llegeix més»

Fight-Covid-Jam

Des del dijous 16 i fins al diumenge 19 d’abril un equip dels nostres alumnes de Dam videojocs estan participant en la Fight Covid Jam . Aquí teniu el vídeo promocional.… Llegeix més»

Resistirem! Sortirem d’aquesta tots junts!

Un bona colla d’alumnes i ex-alumnes d’ESO i Bat, amb la direcció del professor Xavi Fernández, han fet dos vídeos-clips, també amb la participació d’algunes les famílies, a partir de la cançò “RESISTIRÉ” que s’ha convertit en una mena d’himne del confinament. El missatge final és: “Sortirem d’aquesta tots junts!”. Mireu els dos vídeos aquí…… Llegeix més»