INFORMACIONS DEL CURS 2019-2O

JORNADES DE PORTES OBERTES 2020-PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ AL CURS 2020-21.

-Queda ajornada la preinscripció al curs vinent. Més endavant es comunicarà un nou calendari.
-Queden suspeses fins a nou avís les Jornades de portes obertes de Batxillerat i CF.

ATENCIÓ: L’INSTITUT ROMANDRÀ TANCAT MENTRE DURI L’ESTAT D’ALARMA PEL CORONAVIRUS. NO HI HAURÀ CLASSES NI ATENCIÓ AL PÚBLIC. CONSULTEU AL WEB QUALSEVOL NOVETAT.

ALUMNAT D’ESO i BATXILLERAT: AQUÍ TROBAREU LES TASQUES I ELS RECURSOS PER FER LES ACTIVITATS ESCOLARS DURANT EL PERÍODE DE TANCAMENT DEL CENTRE.

INFORMACIONS RELACIONADES AMB EL CORONAVIRUS I LA SEVA INCIDÈNCIA ALS CENTRES EDUCATIUS. Seguiu aquest enllaç..

Infolab col·labora amb els CFGS de DAM

El dimarts 18 de febrer, Víctor López, de l’empresa Infolab, va presentar-nos el seu producte a3ERP com a activitat del mòdul dedicat als sistemes de gestió empresarial que s’imparteix als grups de 2n de DAM i 2n de DAM-vi.… Llegeix més»

Cicles Formatius: Visita al Marenostrum 2020

Els nostres alumnes de 1r de Grau Mitjà SMX han visitat les instal·lacions del Marenostrum els dies 13 i 27 de febrer. Es tracta d’un conjunt de supercomputadors que encara avui es troba en procés de  millora contínua. De fet,aquesta ha estat la raó… Llegeix més»

Taller sobre les fake news a 1r Batxillerat

En el marc de l’assignatura de Filosofia, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha fet un taller per a la detecció de fake news a internet. El taller l’ha dirigit la periodista i professora a la UPF i la UAB Nereyda Carrillo i forma part del projecte d’educació mediàtica i de recerca “No te la cuelen”,que podeu seguir a Twitter: @quenotelacuelen… Llegeix més»

CODEJAM 2020

Aquest dimecres, 12 de febrer, vam celebrar la onzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell.… Llegeix més»

Xocolatada solidària. Mireu-ne les fotos

Divendres 14 de febrer, d’11 a 12, al centre i a la Plaça Benjamín Garcia, l’alumnat d’emprenedoria 4t d’ESO ha organitzat una xocolatada solidaria per col·laborar amb la recerca contra el càncer a l’Hospital de Sant Joan de Déu. Entreu a l’article per veure el vídeo promocional i veure les fotos de la xocolatada.… Llegeix més»

Cicles Formatius i Empresa: Ens visita Vueling

El divendres 31 de gener, al centre cívic de Can Rull, els nostres alumnes de Grau Superior  van poder connectar amb el món empresarial i laboral que els espera gràcies a una xerrada a càrrec de Miquel Andreu Segura, IT Operations Manager a l’empresa… Llegeix més»

El 5 de febrer, 55 donacions de sang!

Els alumnes de 3r ESO D han organitzat com a una activitat de Servei Comunitari, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits, una campanya de donació de sang oberta al barri. Podreu fer la vostra donació al gimnàs de l’institut, dimecres vinent, 5 de febrer, de 16 a 20 h. … Llegeix més»

ERASMUS SUSDI: Finalitza l’encontre a l’Institut Sabadell

Divendres 31 va finalitzar la setmana d’activitats de ll’equip ERASMUS SUSDI, amb alumnat i professorat de Portugal, Àustria, Eslocaquia i de l’Institut Sabadell. Han fet activitats al centre sobre alimentació saludable i sostenible i han visitat Sabadell, Barcelona (Gaudí, Sagrada Família, etc), la Fundació Alicia… Llegeix més»

DENIP 2020. Bombardeig de poemes