El 1r de DAM aprèn anglès a Dublín

La setmana del 13 al 19 de febrer els alumnes de 1r de DAM (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma) que es van matricular al mòdul d’anglès tècnic, van gaudir d’una estada a Dublín per millorar el seu nivell d’anglès. Aquest viatge forma part del Projecte d’Impuls a les Llengües Estrangeres de l’FP, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Unió Europea Next Generation EU). L’objectiu del projecte és impulsar el coneixement d’idiomes dels alumnes que estudien un cicle de Formació Professional, per tal de facilitar la seva futura incorporació laboral dins de qualsevol país de la Unió Europea. A part de l’estada a l’estranger, el Projecte d’Impuls a les Llengües Estrangeres també implica que els alumnes fan una de les matèries pròpies del cicle en anglès i reben 2 hores de classe setmanals extres de llengua anglesa, on compten amb el suport d’un auxiliar de conversa. 

Els alumnes van anar a Dublín acompanyats dels dos professors responsables del projecte, Samuel González i Núria Álvarez. Els matins rebien classe d’anglès a l’escola d’anglès Babel. Després de dinar hi havia diverses activitats culturals en anglès: visites a llocs emblemàtics de Dublín i la visita a l’empresa Zendesk, companyia tecnològica multinacional (nord-americana) on van ser molt ben rebuts pel nostre exalumne Abel Martín i el seu equip. Finalment, els vespres tornaven a casa de famílies irlandeses amb les quals s’allotjaven. D’aquesta manera van poder gaudir d’una immersió completa en la llengua anglesa.  

Va ser una experiència intensa i molt profitosa, que esperem pugui tenir continuïtat el curs vinent a segon. 

___________________________________________________________

Aquestes actuacions són finançades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Unió Europea_Next GenerationEU).

C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional

La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional té un pes assignat de 0 % de coeficient de clima i de 0 % de coeficient digital, de conformitat amb l’annex 6 Taula de seguiment per a l’acció pel clima i l’etiquetatge digital de la Proposta de decisió d’execució del Consell, relativa a l’aprovació de l’avaluació del PRTR d’Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.