Visita al CosmoCaixa de 3r ESO

CosmocaixaEl dia 4 de març de 2020 els alumnes de 3r d’ESO van fer diversos tallers al Cosmocaixa de l’Obra Social “la Caixa”, un taller de so i d’acústica i un d’electricitat , i tot seguit, una visita a CosmoCaixa Barcelona.Aquesta sortida ha estat organitzada pel departament de Física i Química.

Pel que fa al taller de so i acústica, es va parlar de com es transmet el so. Aquesta activitat vol acostar, de manera vivencial i experimental, l’alumne al concepte del so i de les seves característiques: instruments musicals, aparells de mesura acústica i tècniques informàtiques permeten als alumnes comprendre què és el so, com viatja i quines característiques té. Al taller d’electricitat han descobert com es genera, es comporta i es transmet l’electricitat d’una forma vivencial amb diverses experiències on els protagonistes han sigut els alumnes.

També vam visitar el museu de ciència. On els alumnes han pogut reforçar diferents conceptes de física i química que hem vist al llarg del curs, com la caiguda lliure, les lleis de Newton, la teoria cineticomolecular, etc.

Fes clic aquí per veure l’àlbum fotogràfic.