Tríptics amb propostes culturals per Europa

TripticsAmb motiu del projecte transversal “Viatges per Europa”, els alumnes de 3r ESO han tingut que realitzar diferents tasques per a cada matèria sota aquest paraigües comú. En la matèria de Visual i Plàstica els hem demanat que dissenyessin un viatge o ruta cultural per alguna o vàries ciutats europees. El projecte requeria buscar i seleccionar el patrimoni artístic i cultural de les ciutats escollides: artistes, obres d’art, museus, arquitectura, monuments, singularitats culturals. etc. Després havien de crear el logotip de la seva pròpia agència de viatges especialitzada en rutes culturals i, finalment, dissenyar i muntar un tríptic o fullet promocional per a possibles clients. Felicitem a totes i tots per la feina feta i us deixem una mostra dels treballs realitzats durant la setmana.

Fes clic a l’enllaç per veure tots els treballs