Fes esport durant el “ConfinaGame”

El ConfinaGame, és el joc de moda del confinament entre els alumnes de 4t ESO. Un joc per moure’s i bellugar-se durant el confinament impulsat des de la matèria d’Educació Física. Els alumnes han d’anar superant els diferents reptes que se se’ls hi proposen. Aquests reptes estan relacionats amb les diferents competències del currículum d’Educació Física, però la intenció és fer-ho d’una manera lúdica.

Vídeo del ConfinaGame

El Repte 2 els proposava als alumnes de 4ESO que fessin un espot publicitari on convidessin a la gent a fer esport, que es moguin, que practiquin activitat física durant el confinament. El Repte, a l’igual que tot el joc, va tenir una resposta espectacular per parts dels alumnes de 4ESO, a continuació els deixem alguns dels espots que van crear.

Ainhoa Moya 4t ESO A

Ainara Moya 4t ESO B