Sortida de l’alumnat de 4t d’ESO a La Garalda

Els alumnes de 4t d’ESO, a l’assignatura de Cultura i Valors, estan treballant la Cultura de la Pau i, com a repte, els hem plantejat dissenyar activitats per a infants amb l’objectiu de promoure aquests valors.
Per posar-ho en marxa, hem visitat l’escola La Garalda. Organitzats en petits grups, han portat a terme una activitat per fomentar i celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) a les diferents aules de l’escola, des de P3 fins a 4t de Primària.
L’objectiu d’aquesta activitat és contribuir al desenvolupament de la seva autonomia moral i del compromís ètic en societat. Ha estat tot un èxit, ja que han demostrat aquestes capacitats i aptituds en un entorn real.

Galeria de fotos:
Per visualitzar tota la galeria completa de fotos de la sortida fes clic aquí o al damunt de qualsevol fotografia.