Sortida a l’antena

Des del Punt T’escolto de l’Institut de Pallejà, espai creat per alumnat de l’ESO i Batxillerat i acompanyat per professorat, i que busca una mirada coeducadora per a la comunitat educativa de Pallejà, us convidem a acompanyar-nos en la nostra proposta d’excursió a l’Antena de Pallejà. Una sortida per sumar i generar sororitat en l’escola pública, de qualitat, respectuosa, igualitària i feminista, entenent el feminisme com un moviment interseccional que uneix i no separa les diferents expressions de gènere i identitats de gènere que conviuen en la nostra societat, així com la lluita per un món més just i igualitari en tots els sentits.

Us animem a caminar en grup i fer sentir la nostra veu amb un fum lila que tenyirà el cel de Pallejà i voltants!!!
Si no podeu venir a l’excursió us animem al fet que des del pati dels vostres centres educatius a les 11:00 h podeu observar aquest fum lila que farem volar des del cim de la muntanya de Pallejà.
Per qualsevol aclariment podeu preguntar en aquest correu electrònic i ens podem posar en contacte des de la Coordinadora de Coeducació de l’Institut de Pallejà.

Adjuntem cartell de difusió perquè compartiu en les vostres xarxes socials.
#AulesLilesCadaDia #PúblicaInterseccional
Us hi esperem!!