Projecte la Volta al Món

Des de l’Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts), l’Institut de Pallejà (Pallejà) i l’Institut Bernat el Ferrer (Molins de Rei), els departaments d’Educació Física ens hem unit per dur a terme un projecte intercentres d’activitat física per fomentar la pràctica d’hàbits saludables entre el nostre alumnat.
L’objectiu és aconseguir sumar kilòmetres caminant, corrent o en bicicleta per fer la volta al món (40.067Km) durant el mes de maig. Ho farem de manera cooperativa entre centres, i competint alhora també entre instituts. Entre tots anirem sumant quilometres i un cop el marcador col·lectiu arribi a
40.067Km es comprovarà quin centre ha fet més quilòmetres en aquesta volta al món.
Per comptabilitzar-ho utilitzarem l’app strava. Cada centre generarà un club a strava, i cada alumne,
professorat I PAS es generarà un compte privat en aquesta mateixa app indicant el nom i el grup al què pertany. També s’haurà d’inscriure al club de l’institut (INS Pallejà) per tal que els quilòmetres que realitzin sumin al marcador col·lectiu del centre. D’aquesta manera podrem portar en directe el recompte actualitzat de cada institut.
Des de la matèria d’EF, abans d’iniciar el joc, es facilitarà als alumnes la informació necessària per utilitzar l’app i es provarà, per tal que el dia d’inici tothom sàpiga com funciona sense problema.
A continuació teniu el vídeo de presentació del projecte i, adjunt en aquest correu, un tutorial per descarregar-vos i registrar-vos a l’STRAVA.