Next Stop: Pallejà

“You are a student or a worker in Pallejà. You came here some time ago and you have been selected by the program ‘Next Stop: Pallejà’ to talk about the place where you live and show the world your beautiful town.”

Aquesta era la premissa que l’alumnat ha hagut de tenir en compte per crear un dels capítols del programa ‘NEXT STOP: PALLEJÀ’, una adaptació escolar dels programes Destino: España o Españoles por el Mundo.

La idea principal era parlar del poble tot imaginant que són persones d’altres països que porten un temps vivint aquí. Cada integrant de l’equip tenia un rol diferent, presentador/entrevistador(a), participant principal en el programa o persones col·laboradores, com ara familiars, amics o gent del poble que contribueixen a donar més informació sobre les activitats dels diferents espais.

Us deixem alguns d’aquests programes perquè els pugueu gaudir tal com ho hem fet. Alguns són quasi professionals.