Concurs maqueta de la cèl·lula 1r ESO

Aquest curs, els nostres alumnes de 1r d’ESO han realitzat, per parelles, una maqueta de la cèl·lula.
Aquesta podia ser vegetal, animal, bacteriana… I s’havia de fer el més realista possible i col·locant el nom de tots els orgànuls.
En col·laboració amb l’AMPA, qui va proporcionar els premis, el departament de Biologia i Geologia, vam decidir fer aquest treball trimestral en format concurs.
El premi era… ni més ni menys que un microscopi que inclou càmera de fotos per connectar a l’ordinador! Cada parella guanyadora de cada grup de primer en rebrien un per cadascun.

Aprofitant que el passat 6 de maig a la sortida a la Fundació Mona tots els alumnes estaven junts, vam procedir a dir els guanyadors/es i a entregar el diploma i el premi corresponent.

Els/les alumnes guanyadors/es van ser:
1r A: Ona Fajardo i Marta López
1r B: Paula Álvarez i Laia Bonfanti