Compra llibres 2019-2020

Aquest curs, com ja vam fer l’any passat, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovac­ió del Consell Escolar, es continuarà oferint un Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures, que gestionarà l’empresa Iddink, amb provats resultats en gairebé 800 centres d’arreu d’Europa, doncs ofereix uns grans avantatges:

Responsabilitat & solidaritat & sostenibilitat

• Els alumnes tenen més cura del material, tant llibres com del disponible al centre.
  •  Conscienciació en la preservació del medi ambient.
  • Disponibilitat de llibres reutilitzables per tothom de tots els cursos.
Compra fàcil

• Per internet, per telèfon o presencialment al centre el dia indicat.
  • Comanda unificada amb sistema flexible en què es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, llicències digitals, etc.
Servei & garanties

• Garantia de recepció abans de l’inici de curs (en comandes fins el 20 de juliol).
  • Lliurament de les comandes a domicili.
  • Retorn gratuït de comandes fetes fins el 20 de juliol.
Estalvi

• Estalvi del 55%  en els llibres reutilitzables (que   s’han de retornar al final del curs).
  • El curs 2018/19 les famílies es van estalviar un total de 39.942 €.

Un any més us animem a utilitzar aquest innovador sistema.

Si necessiteu informació de com fer la comanda i el seu pagament, us animem a assistir a la reunió informativa que es farà a l’Institut:

Data:   27 de juny
Lloc:   Aula de 4t d’ESO C+D
Hora: 17h

EN BREU, L’INSTITUT US FARÀ ARRIBAR EL LLISTAT DE LLIBRES DE CARA AL CURS 2019-20.