Sortida 1r ESO per conèixer la Badalona romana: Baetulo

Sortida BadalonaAmb els nostres alumnes de 1r ESO, el passat 5 de febrer, vàrem gaudir d’una sortida que ens va transportar a una antiga ciutat romana, Baetulo.

Allà van poder passejar per una antiga ciutat romana recuperada d’entre les runes. Van veure com eren les seves Termes, les seves botigues, els seus carrers i com eren les cases dels més rics i dels més pobres.

La part de la visita que més va agradar al nostre alumnat va ser entrar a la Casa dels Dofins, una casa patrícia que ja havien treballat a classe i coneixien les seves parts. Aquesta visita va acabar de donar sentit i fer entendre com es vivia en l’antiga Roma.

Els guies del museu van explicar anècdotes i costums de la vida dels romans que segurament els vostres fills estaran encantats d’explicar-vos —si els hi pregunteu—, com menjaven, per què feien pintades a les parets o com anaven al bany.

Clica a la foto per veure l’àlbum fotogràfic