Xerrada Emprenedoria

El dia 5 d’abril va tenir lloc a la Sala d’Actes de  l’Institut Mollerussa un acte ofert per l’Oficina Jove del Pla d’Urgell per tal de  fomentar l’emprenedoria.

L’acte va comptar amb diversos emprenedors que van explicar els seus projectes, en el sector de telecomunicacions van impartir la xerrada els representants de l’empresa Nubulus i del sector esportiu el representant de Bike Park ubicat a Vilasana.

Hi va assistir  l’ alumnat d’Informàtica de grau mig i superior, Administratiu, Agrària i Indústries Extractives.

A la xerrada, l’alumnat va poder escoltar les experiències dels emprenedors i per altra banda  els tècnics de  l’Oficina Jove els van assessorar amb ajudes per a projectes emprenedors, a veure si l’alumnat s’anima.