Taller Mapfre

L’alumnat dels cicles d’ ARAO, TM30 i SMX van assistir a un taller organitzat per l’asseguradora MAPFRE. Durant 45 minuts, conduïts per videotrucada per una moderadora i en petits grups, els nostres alumnes  es van convertir en agents infiltrats  amb una missió:  descobrir una trama corrupta que pretenia convertir els diners de tots els ciutadans en bitcoins i després realitzar una transferència, impossible de rastrejar.  El seu repte va ser descobrir a temps, el codi IBAN que evitaria la realització de la transferència i en conseqüència una catàstrofe per la economia mundial.

Una mostra del treball en equip i de competició, que mitjançant la superació de 3 proves, amb un seguit d’objectius previs, els van permetre  a alguns grups esbrinar el codi secret.

Una experiència que tant l’alumnat com les professors vam valorar positivament , per la combinació d’habilitats del treball en equip que s’hi posaven en pràctica.

DEPARTAMENT DE FOL