L’alumnat de 1er d’IFE planta diverses espècies hortícoles a l’hort del Siloé de Mollerussa

L’alumnat de primer d’IFE ha fet col·laboració amb el centre d’educació especial Siloé de Mollerussa.

L’alumnat d’IFE els ha mostrat als alumnes de l’escola Siloé, com es planten enciams, cols, cebes i cigrons. També s’ha plantat alisos, són unes espècies de plantes atraients d’abelles i papallones.

També hem col·locat un hotel d’insectes fet per alumnat d’IFE com a atraients d’insectes beneficiosos per a l’hort.

El centre Siloé ens ha fet un donatiu de patates “nyàmeres” perquè les sembrem al nostre hort.

Ha estat una experiència molt enriquidora pel nostre alumnat, ja que han transmès els seus coneixements adquirits al llarg del curs a l’IFE.