LA GESTIÓ DE LA SANITAT VEGETAL A L’ARBORETUM I DESCOBRIMENT DE L’ESPAI BONSAI

Els alumnes de 1r curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió Forestal i del Medi Natural han fet la visita guiada pel jardí botànic de Lleida, L’Arborètum, per a conèixer la gestió de la sanitat vegetal que si duu a terme. Un any més en Josep Antoni Conesa ens ha mostrat les plagues i malalties que ataquen a les espècies vegetals del jardí i com es tracten. Un recorregut molt valuós i profitós. Moltes gràcies per l’atenció i dedicació que ens has dispensat Josep Antoni.

Aquest curs, dins de l’Arborètum, els alumnes han descobert l’art dels bonsais de la mà de l’apassionat expert Gerard Curcó, responsable de l’Espai Bonsai, que els ha introduït en les tècniques acurades i delicades per a obtenir miniatures d’espècies arbòries com oliveres, pins, pereres, pomeres,… Gràcies Gerard !