Programa del Fons Social Europeu + 2021/2027 “Orientació educativa en centres professionals”

Acció cofinançada pel fons FSE+ 2021-2027 Orientació educativa en centres d’FP – 3.F.01

El nostre centre participa en el programa del Fons Social Europeu + 2021/2027 “Orientació educativa en centres professionals” (Curs 2023/2024) cofinançat pel Fons Social Europeu, que comporta el cofinançament per la figura del/de la professional de l’orientació educativa  del centre.

La participació en aquest programa té l’objectiu de donar resposta a les necessitats del centre, l’alumnat i les famílies, de rebre una atenció educativa adequada i inclusiva que pugui permetre l’assoliment de l’èxit educatiu de tot l’alumnat en condicions d’equitat