El First Literary Dates escalfa motors i creix

Per segon any consecutiu, el nostre centre participarà el 30 de març de 2023 al certamen First Literary Dates, inspirat en el programa de televisió homònim -però en aquest cas no es busca parella sinó que es comparteix una xerrada al voltant d’un seguit de llibres. Les lectures s’agrupen en menús literaris i l’alumne ha de triar com a mínim una obra del menú que li vingui de gust. L’alumnat es reunirà en diverses taules, segons el menú triat.

La trobada literària es va celebrar per primer cop el curs 2016-17 a l’Institut Manuel Vázquez Montalbán (Sant Adrià de Besòs) i ha anat creixent fins a esdevenir un projecte que agrupa diferents centres educatius. Rosalía Delgado, exalumne del Mercè Rodoreda, n’és l’organitzadora.

Com a novetats hi haurà dos concursos: un de cartells literaris (en català i castellà) i un altre de booktràilers (en català i castellà). Les estrelles de la temporada seran les autores Joana Marcús i Alice Kellen i, a més a més, ha crescut l’oferta de temàtica LGTBIQ+ i la presència de novel·la gràfica.

Us deixem l’enllaç on podreu trobar els menús literaris i altres informacions al voltant d’aquest certamen literari. Animeu-vos a participar-hi! Que vingui de gust!