Visita cabina control contaminació atmosfèrica

Avui l’alumnat del CFGS Educació i Control Ambiental ha visitat la cabina de control de l’aire, de la Xarxa de Vigilància i Previsió  de la Contaminació Atmosfèrica de Catalunya (XVPCA) de l’Av. Torrent Gornal de l’Hospitalet de Llobregat.

Hem pogut fer un taller didàctic sobre la contaminació atmosfèrica, on hem treballat des del punt de vita de l’educació i la divulgació els continguts relacionats amb els contaminants atmosfèrics principals, els seus efectes, fonts emissores, concentracions, índexs…

Després hem pogut accedir a la cabina de control per poder observar els equips i l’instrumental de captació i determinació dels contaminants atmosfèrics.

Una visita molt profitosa per al futur professional dels i de les nostres alumnes, des del punt de vista tant de l’educació com del control ambiental.

Si voleu saber en temps real les concentracions que tenim aquí a la vora de l’institut podeu anar a:

mediambient.gencat.cat → Medi Ambient → Atmosfera → Qualitat de l’aire → Vols saber què respires? (visor: mapa interactiu)