VIATGE A LIÓ I GINEBRA. Alumnes de francès

Els alumnes de 4t d’ESO que fan la matèria optativa de francès han fet un viatge a les ciutats francòfones de Lió i Ginebra la darrera setmana. Han visitat els espais més emblemàtics d’aquestes dues ciutats. Els alumnes, per grups, havien preparat les visites dels diferents indrets per poder explicar-los als companys.

Han estat cinc dies molt intensos i molt ben aprofitats! Els alumnes han pogut fer un tastet de la vida i la cultura francòfona en aquests dos països. I sobretot, han pogut posar en pràctica els seus coneixements de llengua francesa.