Preinscripció i matrícula

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

La preinscripció es farà online entre els dies 18 i 25 d’abril de 2024

• El procés de preinscripció escolar s’inicia a l’abril i acaba a mitjans de juliol amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir present, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Cal estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés. Accedeix a aquest enllaç on trobaràs tota la informació actualitzada en cada fase del procés de preinscripció i matrícula.

Llibret informatiu

Presentació PORTES OBERTES

OFERTA DE PLACES

• PREINSCRIPCIÓ ESO
La preinscripció es farà online entre els dies 8 i 20 de març de 2024.

Es poden matricular a 1r curs d’educació secundària obligatòria els alumnes que compleixen 12 anys durant l’any 2024, i els d’edat diferent als quals correspongui acadèmicament iniciar aquesta etapa educativa.

Abans de matricular-se s’ha de fer la preinscripció. Amb la preinscripció se sol·licita l’admissió en un centre determinat.

LLISTA AMB EL BAREM DEFINITIU

NÚMERO DE DESEMPAT

LLISTA SOL·LICITUDS PRIMERA PETICIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS

LLISTA BAREM PROVISIONAL

OFERTA DE PLACES

MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA

LLIBRET INFORMATIU INSTITUT

GUIA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU

Informació religió

Per fer la preinscripció cal:

• conèixer el calendari de tot el procés
  • consultar els centres
  • conèixer i reunir la documentació i els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds
  • presentar la sol·licitud i la documentació
  • consultar el centre assignat
  • fer la matrícula.
    • També us podeu informar sobre el procés de la preinscripció i la matrícula a través dels següent organismes
  • ajuntaments,
  • serveis territorials i les oficines gestores del Departament d’Ensenyament
  • oficines municipals d’escolarització (OME).