VIATGE A PARÍS

Chers étudiants,
Nous espérons que vous garderez de bons souvenirs de ces jours à Paris.
Merci d’avoir fait de ce voyage une famille, la famille Blancafort française
C’était un véritable plaisir de partager avec vous ces journées de richesse culturelle et linguistique.

Estimats estudiants,
Esperem que guardeu uns bons records… Llegeix més»

HORT 3r d’ESO

Els alumnes de la matèria optativa ODS de 3r estan fent un treball extraordinari a l’hort de l’institut, i ja han començat a recollir els primers fruits. Aquí podeu veure algunes imatges d’una de les seves classes.
Llegeix més»

ART I DENÚNCIA

Els alumnes de 1r d’ESO han acabat el segon trimestre d’Educació Visual i Plàstica fent una activitat a partir del Gernika de Pablo Picasso. Han comprovat que l’art pot tenir una funció de denúncia de situacions injustes i que, malauradament, des del 1937 fins als… Llegeix més»

BTT A L’ESCOLA PINETONS