Benvolgudes famílies,
Des dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Rubí ens fan arribar la informació referent a la convocatòria d’Ajuts de Menjador Escolar per al proper curs 2024-2025.
A continuació teniu els documents on s’explica com procedir:
- Informació per sol·licitar ajuts de menjador
- Carta de Serveis Socials Bàsics
- Cartell informatiu
- IDCATMòbil
La sol·licitud s’ha de presentar de forma telemàtica, del 22 d’abril al 27 de maig i l’enllaç per accedir-hi és el següent:
https://seu.rubi.cat/catalogoTramites/show/548
Si teniu dubtes l’Ajuntament compta amb un acompanyament al tràmit telemàtic:
- Acompanyament al tràmit telemàtic (amb cita prèvia)
Aquest any hi ha la novetat de l’enviament de l’esborrany: les famílies rebreu l’esborrany al correu electrònic i, si esteu conformes, en el moment de fer el tràmit telemàtic, només haureu de posar el número d’expedient que s’indica, sense haver de tornar a emplenar la sol·licitud.
D’altra banda, la nostra integradora social, la Marta Gallego, també us pot donar un cop de mà. Truqueu al centre, si és el cas.