Serveis a l’alumnat

TALLERS UNIX

La fundació UNIX UAB continua realitzant classes de suport (Taller d’estudi assistit) a 2 grups: 10 alumnes 1r ESO+ 10 alumnes 2n ESO. Les sessions es realitzen dilluns i dimecres de 15.30 a 17.00h, amb continguts de matemàtiques i tècniques d’estudi.

MENJADOR CREU ROJA

La Creu Roja continua oferint fins a 30 beques menjador per alumnes del centre, i fa continuar el projecte “menjar al insti”. La Creu Roja gestiona el menjador, que també està obert a tot els professorat i l’alumnat.

CLASSES REFORÇ CREU ROJA

La Creu Roja continua oferint els tallers de repàs per alumnes del l’Estatut i d’altres centres públics i concertats de la zona.

EXTRAESCOLARS AMPA

L’AMPA dinamitza, promou i planifica diverses activitats extraescolars, tant per alumnat com per a mares i pares: handbol, reforç, idiomes, hipopresius (veure programa AMPA)

CLUB DE BÀSQUET SANT JORDI

El CEB Sant Jordi utilitza regularment les instal·lacions esportives del centre fora de l’horari lectiu, i també ofereix la participació a l’alumnat del l’Estatut.

CAMPUS ÍTACA UAB

Cada curs, 5 nois i noies de 3r de l’ESO participen al mes de juliol al Campus Ítaca de l’UAB: es tracat d’una estada d’una setmana fent activitats a diverses facultats del Campus de Bellaterra, amb professorat universitari i utilitzant les instal·lacions professionals (laboratoris, estudis de ràdio, campus arqueològic, etc) Compartir aquesta estada amb alumnes de tota Catalunya fa que sigui una experència molt valuosa per la formació acadèmica i humana del nostre alumnat.