Servei menjador

NORMATIVA DEL MENJADOR ESCOLAR

• En el cas de necessitat de dieta o casos puntuals que necessitin una modificació del menú, s’haurà de trucar a la Vanessa (Coordinadora) entre les 8h i les 11h.
  • La forma de pagament del servei es pot realitzar per transferència bancària, efectiu o Bizum al telèfon 645158499.
  • El pagament dels usuaris fixes es farà a mes vençut.
  • Per fer ús esporàdic del menjador, heu d’avisar a la coordinadora via telèfon abans de les 11h del matí.
  • Si un alumne/a no assistirà al menjador, s’ha d’avisar a la coordinadora per notificar la falta, en horari d’atenció a les famílies. Via telèfon o WhatsApp. Aquell dia no es cobrarà si s’ha avisat dins l’horari establert.
  • Els alumnes que vulguin sortir abans podran fer-ho amb prèvia autorització signada pel
    pare/mare/Tutor/a.

PREUS

• Usuari Fix: 6,54 €
  • Usuari Esporàdic: 7,19 €

HORARI DE LA CANTINA

• La Cantina restarà oberta durant el temps d’esbarjo de dilluns a divendres, que consta de tres patis, primer pati de 10h a 10:30h, segon pati 12:25h a 12:40h i pati de la tarda de 18h a 18:30h. Així com tots els migdies de dilluns a divendres.
  • L’horari del servei de menjador és de 14:40h a 16:30h.

COMUNICACIÓ AMB LA COORDINADORA

Coordinadora: Vanessa García