SETMANA D’INTERCANVI AMB L’INSTITUT JEROEN BOSCH COLLEGE ALS PAÏSOS BAIXOS 19-24 MAIG 2019

Els nostres alumnes de 3r han gaudit d’una setmana d’intercanvi, acollits per les famílies dels seus amics neerlandesos, a la ciutat de Den Bosch.
Durant la setmana els alumnes han pogut compartir experiències i aprendre els costums i hàbits d’una altra cultura.
S’han realitzat activitats a les aules en llengua anglesa; fet activitats esportives; visitat la ciutat de Den Bosch i La Haia i passat un dia emocionant al parc d’atraccions Eefteling. I sobre tot, s’han creat uns vincles molt forts entre tots els participants.
Definitivament, aquesta setmana ha estat una experiència inoblidable per a tots i totes. Una experiència que es tornarà a repetir l’any vinent amb nous alumnes de 3r.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *