Jornada de portes obertes 2023 per cicles formatius

Avui ha estat la JPO de Cicles, a continuació teniu les presentacions de les xerrades …

Avui, l’Institut l’Estatut, ha obert les seves portes per donar a conèixer a les famílies l’oferta formativa de cicles formatius de grau mitjà i superior.

A continuació trobareu les presentacions en format PDF de les xerrades que es van fer per a totes dues famílies, informàtica i administració.
I al final de tot podreu trobar també un apartat amb  resposta als dubtes més freqüents.

Els gairebé 150 assistents han pogut resoldre els dubtes respecte als continguts dels cicles i sobre el període de preinscripcions que comença el 12 d’abril. També han aprofitat per donar una volta pel centre i veure de prop les aules i la resta d’instal·lacions.

A continuació podeu veure les presentacions de la Jornada de Portes Obertes de Cicles.

Preguntes més freqüents. Cicles de grau mitjà:

• Hi ha reserva de places per nois amb necessitats especials que ja són de l’institut?
    • Si i no.
    • Sí, hi ha reserva de places per alumnes amb necessitats especials del tipus A.
    • I no, no hi ha reserva de places d’alumnes que provenen de l’ESO del mateix centre. Tot i haver cursat l’ESO a l’Institut l’Estatut, el barem d’accés únicament es basa en la nota mitjana de l’ESO, independentment del centre escolar d’origen.

Preguntes del cicle de GM de Sistemes Microinformàtics (SMX):

• Si no arribes a la nota de 6,5 , no pots accedir a l’institut?
      • La nota de tall varia cada any i depèn de la demanda. Ara fa dos cursos la demanda de primer d’SMX al matí sí que va ser força alta i la nota de tall va ser un 6,5, però el curs passat, per exemple, no va ser així. De vegades hi ha més demanda al torn de matí, el que provoca que la nota de tall al torn de matí pugui ser una mica més alta que en el torn de la tarda.
    • On podem trobar en detall el temari dels continguts dels mòduls?
      • En aquest enllaç trobareu tot el detall dels continguts del primer i del segon curs cicle d’SMX.
    • Han de portar disc dur?
      • Sí, els alumnes de primer d’SMX treballen a l’aula amb un PC de sobretaula, així, per poder continuar les tasques de classe i “emportar-se” la feina a casa, es recomana utilitzar un disc dur extraïble propi.

Preguntes més freqüents. Cicles de grau superior:

INFORMACIÓ per a la preinscripció de Grau Mitjà i de Grau Superior

jornada portes obertes cicles fp ins estatut

Formulari SMX ASIX DAM