Ens visita l’alumnat i el professorat de l’Institut Jeroen Bosch College

Durant la setmana de l’11 al 17 de març va tenir lloc a Rubí l’intercanvi amb l’alumnat del centre educatiu Jeroen Bosch College al municipi de Den Bosch, Països Baixos.

El nostre alumnat i famílies van acollir a casa seva un alumne/a que va poder conèixer i participar de la vida quotidiana i de la nostra cultura durant una setmana.Així mateix, l’alumnat neerlandès i el català va estar realitzant activitats conjuntes tant al nostre centre com a fora d’ell al matí i la tarda. Vam visitar llocs emblemàtics de Barcelona com ara el Park Güell, la Sagrada Família, Les Rambles, La Catedral de Barcelona i Santa Maria del Mar,  Port Vell, la Barceloneta i el Camp Nou. Es va realitzar un tour per veure el port de Barcelona des del mar en una de les conegudes Golondrinas. El penúltim dia es va fer una excursió a Natupark “Bosc Tancat”, on els alumnes van poder gaudir d’un dia de lleure fent esports d’aventures en un entorn natural.

Va ser una setmana plena d’emocions on tots els alumnes van participar  intensament i es van crear vincles d’amistat molt forts.

Els alumnes de l’Ins l’Estatut realitzaran l’intercanvi amb l’alumnat del centre neerlandès del 19 al 24 de maig.

Esperem que pels nostres alumnes aquesta sigui una experiència inoblidable!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *