ENTREVISTA D’UNA ALUMNA DE SEGON DE BATXILLERAT A SALVADOR ILLA, EX-MINISTRE DE SANITAT.

Benvolgudes famílies,

Dijous passat l’alumna Marta López de Segon de Batxillerat va realitzar una entrevista a l’ex-ministre de Sanitat, Salvador Illa, com a documentació per al seu treball de Recerca. La vacunació anticipada com a forma de corrupció pròpia de la pandèmia és el centre d’interès del seu treball. L’alumna està participant en el Programa Argó de la Universitat Autònoma de Bellaterra d’on rep assessorament de la professora d’Història Maria Gemma Rubí.