TIL.LORIENTAT: Va de dents

Aquesta setmana passada l’alumnat de 4t d’ESO hem assistit a una xerrada d’orientació emmarcada dins del projecte Til·lorienta’t.

Dimecres ens va tornar a visitar la Mariana Ochoa, odontòloga i mare de l’Institut. Com ja va fer l’any passat amb l’alumnat de Batxillerat, ens ha vingut a explicar el seu ofici i les seves responsabilitats com a odontòloga del CAP de Canovelles. A més, ens ha informat sobre les diferents opcions i itineraris existents per accedir a aquesta professió, i sobre les habilitats i competències necessàries per a desenvolupar-la correctament. Cal dir que també ens ha proposat resoldre tots els nostres dubtes amb el personal que treballa mà a mà amb ella al CAP!

Moltes gràcies Mariana per aquesta gran experiència, l’alumnat i el centre t’enviem una forta abraçada i esperem tornar-te a veure ben aviat!!!