Com hem treballat les energies renovables a tecnologia industrial

Estimades famílies,

En la matèria de tecnologia industrial de 1r de Batxillerat, hem acabat la unitat d’energies renovables. Durant aquesta unitat hem treballat en diferents aspectes relacionats amb les energies renovables: vam començar parlant sobre la COP 26 (què és, quins objectius té, quines propostes tenim pels dirigents reunits), també vam visualitzar un vídeo molt interessant del programa 30 minuts: Emergència climàtica, el crit de la Terra (us el recomanem) i seguidament vam reflexionar sobre quina és la conseqüència del canvi climàtic que més preocupava a cadascú de nosaltres. Seguidament vam aprendre a calcular una instal·lació de panells fotovoltaics tenint en compte el consum elèctric de la nostra factura d’electricitat. Per últim, cada alumne va exposar a la resta de companys una tecnologia renovable i els va proposar unes preguntes per comprovar si havien estat atents.

Tot l’alumnat ha fet un gran esforç en aquesta unitat!! Molt bona feina.

Premeu sobre la imatge per veure el vídeo.