Trobada virtual del nostre alumnat amb l’escriptor Oriol Canosa a través de Fiction Express

Estimades famílies,

Des de la franja del Pla lector del centre, l´alumnat de 3r d´ESO (Norah Pedrosa, Ariadna Ruiz, Estela Cano, Georgina Vicente, Guillem Otaegui, Núria Duran, Rita Bosch i Roger Bargans) ha fet servir la plataforma Fiction Express com a eina de lectura participativa per millorar les habilitats lectores i els hàbits lectors. Aquesta metodologia interactiva fomenta el diàleg creatiu entre escriptors i lectors/es i aquells/es que demostren haver-ho aconseguit són recompensats amb un guardó i la possibilitat de parlar amb l´escriptor o escriptora del llibre que han llegit. Aquest ha estat el cas dels nostres alumnes de 3r. Us deixem l´article fet per ells mateixos, per tal que en gaudiu de la lectura!