Obra de teatre: Camins, turons i mongetes del ganxet

Benvolguts i benvolgudes,

Seguint indicacions del Regidor d’Educació, el Sr. José Antonio Aguilera Galera, us convidem a la representació teatral “Camins, turons i mongetes del ganxet”, acció emmarcada dins del Projecte Educatiu Comunitat i Escola, que tindrà lloc el proper divendres 22 de desembre de 2017, a les 18.00h al Teatre Auditori de Bellavista.

En aquesta obra de teatre hi participen els alumnes de 5è de l’Escola Camins, amb la col·laboració de l’Institut El Til·ler, l’Associació Sardanistes Franqueses i altres entitats del Municipi.

Esperem poder comptar amb la vostra assistència.

Salutacions cordials.