ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR SECTOR PARES i MARES DE L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies,

Una vegada finalitzat el termini de presentació de candidatures per a la renovació del Consell Escolar s’han presentat 4 candidatures.

Teniu una presentació de les 4 candidatures per tal que coneixeu les mares que es presenten.

Premeu sobre la imatge.

Segons la normativa del Departament d’Ensenyament, el número de representants del sector pares i mares de l’alumnat al Consell Escolar escollits per elecció en aquest centre és de 3. En aquesta convocatòria es renoven els 3 representants, per tant podreu votar un màxim de 3 candidatures.

Important: cal portar el DNI per poder votar.

Esperem una bona participació en aquestes eleccions per al bon funcionament del centre.

L’horari de les votacions és el següent:

LLOC: Institut El Til·ler (vestíbul)

DIA: 24 de novembre de 2021

HORARI: De 16h a 19h