Convocatòria Ajuts per activitats d’estiu 2022 i per activitats extraescolars i ajuts d’educació escolar pel curs 2022-23

Benvolgudes famílies,
Des de l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès us informem que el període per a la presentació de les sol·licituds de beques d’activitats d’estiu, de beques d’activitats extraescolars i de beques d’educació escolar (material escolarpel curs 2022-2023 serà del 22 d’abril al 5 de maig de 2022, ambdós inclosos.
Us adjuntem la següent documentació:
  • Sol·licitud beca educació escolar
  • Sol·licitud beca activitats extraescolars
  • Sol·licitud beca activitats d’estiu
  • Annexos a la sol·licitud (1, 2, 3 i 4)
  • Indicacions per tramitar les beques
  • Llistat de la documentació que cal presentar traduïda al castellà i a l’àrab (el llistat en català s’inclou a la segona fulla de les sol·licituds)
Tota aquesta documentació estarà disponible a la seu electrònica de l’ajuntament i en format paper al Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC).
Com a novetat, informar-vos que els requeriments de documentació es realitzaran exclusivament per via electrònica per la qual cosa és imprescindible que activeu d’IdCAT mòbil. Teniu informació de com fer-ho en l’arxiu “Indicacions per tramitar beques”.